czwartek, 23 maja 2013

[01] One Way or Another

Witam Was! 

Specjalnie dla was założyłam bloga z nagłówkami ;-) Robię je w programie GIMP od ponad 8 miesięcy. Od niedawna zaczęłam także korzystać z Adobe Photoshop 7.0 CE. Grafiką to moje dodatkowe Hobby i robię to z przyjemnością. Ktoś kiedyś się mnie zapytał : Czemu robisz to za darmo? Może dlatego, że wiem jak trudno jest ogarnąć coś o czym nie ma się zielonego pojęcia. Wiem ile potrzeba czasu aby zrobić jeden nagłówek i jak bardzo trzeba się napracować. Może dlatego . Z czasem chcę zająć się czymś bardziej profesjonalnym co jest nazywane Szablonami. 
Mam ogromną nadzieję, że moja Grafika przypadnie wam do Gustu ;-) 

4 komentarze:

  1. Hej :) Chciałąbym się zapytac jakiego programu uźywasz do robienia tła :) Za informacje będe bardzo wdzięczna ! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak w opisie wszystko robię w GIMP lecz koloryzację bądź napisy dodaję w Photoshop ( akurat mam wersję 7.0 ) ;-))

      Usuń