wtorek, 28 maja 2013

[o4] Love Story



Cześć wszystkim już w mojej czwartej notce ;-)
Dzisiaj przygotowałam dla was 2 wolne szablony... TAK, TAK szablony ;-)
Za pomoc w ich wytłumaczeniu dziękuję jakże zacnej Happiness z Wyimaginowanej Grafiki ;-)
Nie wiem co bym bez niej zrobiła, jesteś wielka Happiness ♥


PAMIĘTAJ O PRZECZYTANIU REGULAMINU PRZED POBRANIEM SZABLONÓW!!!

Szablony wolne :


 


Hmm... dość ciemny nie za specjalnie mi się on podoba ale 
chyba nie jest źle jak na 1 szablon ;-)




Zdecydowanie mój faworyt w tej notce ;-)
Kocham taką kolorystykę i jestem z niego w prawię 100 % zadowolona ;-)


No więc liczę, że moje pierwsze szablony się wam podobają ;-)

PAMIĘTAJCIE, JEŻELI POBIERACIE WPISZCIE SIĘ DO POBIERALNI ZGODNIE Z REGULAMINEM TEGO BLOGA!!!

ZAMÓWIENIA BĘDĄ JESZCZE W TYM TYGODNIU WIĘC ZAGLĄDAJCIE ;-)

Jeszcze raz dziękuje ci Happiness ♥



4 komentarze:

  1. Nie ni przyznam bardzo ładne ♥ Jednak moją uwagę przykuł szablon drugi ;-) Ładna i delikatna kolorystyka ♥

    I pytanie : w Regulaminie nie wyczytałam nic szczególnego dlatego pytam wykonujesz może zamówienia na szablony? ♥

    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W chwili obecnej nie przyjmuję zamówień na szablony ;-) Muszę jeszcze nad nimi popracować :D

      Usuń
  2. Happines to pisała w jakimś poście? Dasz linka, bo też chciałabym się nauczyć robić szablony ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie Happiness tego nie pisala w zadnym poscie!

    Moge ci powiedziec ze musisz znac kody css i html oraz umiec b. Dobrze grafike!!


    / Ellie

    OdpowiedzUsuń