sobota, 25 maja 2013

[o3] Ready or Not



Cześć wszystkim ;-)

Dziś postanowiłam, że dam wam 3 koloryzację PSD do Photoshopa mojego autorstwa oraz dwa nagłówki ;-) Nie ukrywam, że koloryzację przyszły mi z łatwością i miło mi się je robiło więc wyszły trzy mini koloryzację, które myślę, że się wam spodobają.

PRZED POBRANIEM ZAJRZYJ DO ZAKŁADKI " REGULAMIN " !!! 

Koloryzację : 

( aby pobrać kliknij w [ LINK ] )


( aby pobrać kliknij w [ LINK ] )


( aby pobrać kliknij w [ LINK ] )




PRZED POBRANIEM ZAJRZYJ DO ZAKŁADKI " REGULAMIN " !!!

Nagłówki wolne :




( aby pobrać kliknij w [LINK] )


( aby pobrać kliknij w [ LINK ] )


No to by było na tyle w tej notce ;-)
Mam nadzieję, że koloryzację i wolne nagłówki się wam spodobają ♥
Pamiętajcie : Przyjmę 2 nagłówki złożone zgodnie z REGULAMINEM !!

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam TUTAJ !! 


Edit : 25-o5-2o13r 

Dodatkowo dla was zrobiłam jeszcze Paczkę 24 modelek ;-)


( aby pobrać kliknij w [ LINK ] )

Zapraszam do zapoznania się z regulaminem ;-) 
Zaszły drobne zmiany...




1 komentarz:

  1. Pobieram paczkę z modelkami :)

    http://luliandlulu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń